Bertaubahlah wahai SMM



Salam Kapak,

Apabila menyebut mengenai "STUDENT POWER", sudah pasti ramai yang akan menuding jari kepada seorang manusia bernama FAHMI REZA.

Fahmi Reza nie diangkat oleh puak2 sewel Solidariti Mahasiswa Malaysia atau SMM sebagai guru atau sifu depa dalam perjuangan.

SMM pernah atoq pergerakan supaya si FAHMI REZA nie dapat masuk ke UM dan UiTM dan beberapa universiti lain terutama sekitar Lembah Klang, ada yang berjaya tapi kebanyakannya tak berjaya ditembusi.

Setelah depa gagai di UM dan UiTM, depa try pula untuk bawak mamat serabai nie ke Pantai Timur melalui GERAKAN MAHASISWA PANTAI TIMUR atau GEMPUR.

Akhirnya satu seminar telah di buat dengan menjemput mamat serabai nie untuk bagi talk iaitu di Pusat Peranginan Mengabang Telipot Kuala Terengganu.

Amar Haron iaitu seorang pemimpin Pro M di UNISZA adalah pengerusi bagi seminar haprak ini.

Difahamkan kira-kira 60 orang sewel hadir ke seminar pada 23 Mac 2012 itu yang rata rata dari UMK, UMT, UNISZA dan UMP.

Persoalannya adalah, pasai apa depa buta hati sangat nak menjadikan si mamat FAHMI REZA nie sebagai tok guru atau sifu depa?









Adakah ini yang nak dijadikan TOK GURU atau SIFU...???






1 comments to "Bertaubahlah wahai SMM"

Post a Comment

Powered by Blogger.

Total Pageviews start 14 Mei 2012

About This Blog

KAPAK BLOG merupakan sebuah blog baru yang di wujudkan pada tanggal 14 Mei 2012. Kapak Blog adalah dinaungi di bawah BLOGGER KAPAK dengan sahabat blogger lain iaitu seperti SARFAMS, GERAKAN13, MALAYSIA BANGKIT, LAUT BIRU, TERATAK BISU, BANGSA AGUNG & lain-lain. Juga boleh follow di Twitter @Kapakblog

KAPAK BLOG

KAPAK BLOG

BLOGGER KAPAK

BLOGGER KAPAK

PERDANA MENTERI

PERDANA MENTERI

Popular Posts

BLOGGER KAPAK

KAWAN KAPAK

Followers

Blog Archive

Web hosting for webmasters