Will Smith kena cium dengan lelaki..



Will Smith telah bertindak menampar muka seorang wartawan lelaki Ukraine yang cuba mencium bibirnya ketika tayangan perdana filem terbaru “Men in Black 3” lakonannya di Moscow baru-baru ini.
Kejadian wartawan berkenaan yang cuba memeluk dan mencium bibir Will ketika sedang berjalan di atas karpet merah berjaya dirakam oleh beberapa jurukamera.
Will yang terperanjat dan kurang senang dengan tindakan wartawan lelaki itu dengan serta-merta menolaknya dan kemudian menampar muka wartawan tersebut dengan belakang tangannya.
Menerusi rakaman, jelas menunjukkan kemarahan Will kepada wartawan berkenaan apabila dia bertindak melampaui batas.
“Nasib baik saya tidak tumbuk dia,” kata Will selepas itu.
Menurut sumber, lelaki yang mencium Will merupakan wartawan televisyen yang selalu mencium selebriti dalam mana-mana majlis.
Mungkin kejadian ini berlaku lantaran dari tindakan Will menyokong perkahwinan sejenis.
Will bertindak untuk melupakan kejadian tersebut dan berjalan terus di atas karpet merah dan beramah mesra dengan peminat-peminat beliau.


0 comments to "Will Smith kena cium dengan lelaki.."

Post a Comment

Powered by Blogger.

Total Pageviews start 14 Mei 2012

About This Blog

KAPAK BLOG merupakan sebuah blog baru yang di wujudkan pada tanggal 14 Mei 2012. Kapak Blog adalah dinaungi di bawah BLOGGER KAPAK dengan sahabat blogger lain iaitu seperti SARFAMS, GERAKAN13, MALAYSIA BANGKIT, LAUT BIRU, TERATAK BISU, BANGSA AGUNG & lain-lain. Juga boleh follow di Twitter @Kapakblog

KAPAK BLOG

KAPAK BLOG

BLOGGER KAPAK

BLOGGER KAPAK

PERDANA MENTERI

PERDANA MENTERI

Popular Posts

BLOGGER KAPAK

KAWAN KAPAK

Followers

Blog Archive

Web hosting for webmasters